اولین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن توسط موسسه قرآنی غدیر و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در باشت برگزار می شود.

به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت و آموزش مربیان توانمند قرآن کریم در شهرستان باشت موسسه قرآنی غدیر با همکاری و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و اسلامی اقدام به برگزاری اولین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در شهرستان باشت نموده است .

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت هدف از این دوره را تربیت مربیان متخصص و توانمند در زمینه آموزش قرآن بیان کرد و گفت همزمان با پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور ضرورت دارد مربیان قرآن هم در زمینه آموزش با روش های نوین آموزش آشنا بشوند و هم از لحاظ علمی پاسحگوی نیاز مخاطبان باشند.

سعید محمودی گفت: ثبت نام این دوره ها هم اکنون شروع شده و تا پایان آذر ادامه دارد و از ثبت نام کنندگان آزمون ورودی گرفته می شود و افرادی که در آزمون های ورودی کتبی ترجمه و مفاهیم ( آموزش فهم زبان جلد ۱ و ۲ ) و شفاهی روان خوانی قرآن نمره ۱۵ از ۲۰ را کسب نمایند جهت شرکت در دوره تربیت معلم دعوت می شوند.

محمودی مدت این دوره را یکهفته با حضور استاد اعزامی و مورد تأیید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد و گفت در خاتمه دوره آزمون برگزار می گردد و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه دوره تربیت معلم قرآن از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت می نمایند.

علاقمند جهت ثبت نام به سایت موسسه قرآنی غدیر به آدرس www.quranghadir.ir یا موسسه قرآنی غدیر مراجعه نمایند

منبع : سایت اسلامی کهگیلویه و بویراحمد