یاسوج – ایرنا – امام جمعه دیشموک با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های ناب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه دیشموک افزود: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ بوده که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده به شمار می رود.

محمودی اصل اظهار کرد: امام خمینی (ره) با براندازی حکومت منحوس پهلوی نقطه عطفی در تاریخ ایران ایجاد و دست دشمنان اسلام و استعمارگران را از این کشور کوتاه کرد.

وی عنوان کرد: دوران پیروزی انقلاب از رویدادهای مهم تاریخ ایران بوده و آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به همین دلیل باید دهه فجر امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

محمودی اصل با بیان اینکه جشن های ایام الله دهه فجر باید همچون اعیاد مذهبی گرامی داشته شوند، ابراز داشت: در این دهه باید تمام مساجد فعال شوند تا مردم با حضور گسترده در آنها خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

وی افزود: به دلیل بارش برف روزهای گذشته راه برخی روستاهای دیشموک شامل سرتنگ لیراب و عاجم برای تامین آذوقه اهالی این روستاها بسته شده که از مسوولان مربوطه انتظار می رود برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

محمودی اصل گفت: کمک رسانی به مردم این مناطق و تامین غذا و داروی آنان نیازمند وجود بالگرد است که اقدامات لازم باید در این باره انجام شود.

۶۷۱/۷۵۳۳

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا