متاسفانه هیچ نام و نشانی از شهید طیب در کنار سرداران استانی و در هیج کوچه و خیابانی به نام این شهید بزرگوار وجود ندارد که جای بسی تاسف است.

شهردار لنده در استان از کوتاهی های صورت گرفته برای معرفی جایگاه و شآن شهید ” هدایت اله طیب ” اظهار نگرانی و تاسف کرد.

” محمد تقی تقی زاده ” در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا گفت: شهید ” هدایت اله طیب ” از شهدای والامقامی است که بطور حتم می بایست نام قهرمان و اسطوره را در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بر ایشان نهاد.

وی با اظهارتاسف از اینکه در معرفی شهید ” طیب ” در سطح استانی و ملی کوتاهی شده است ، اظهارداشت: همه ما تاحدودی مبارزات سیاسی قبل و بعد از انقلاب این شهید والامقام را می دانیم اما برای معرفی ایشان کار خاصی و درخور شآن شان انجام نداده ایم.

شهردار لنده در از واگذاری سه هزار مترمربع زمین از سوی شهرداری این شهر برای احداث مجتمع فرهنگی – هنری با نام شهید ” طیب ” خبرداد.

تقی زاده افزود: شهرداری لنده برای حفظ و ترویج رشادت های این شهید از هیچ تلاشی هیچ کوتاهی نخواهد کرد و از مسوولان استانی و ملی می خواهیم حداقل نام خیابانی را به نام شهید ” طیب ” مزین کنند.

وی با تشریح برخی مبارزات سیاسی شهید طیب ، خاطرنشان کرد: ایشان در  راه اندازی انجمن اسلامی دانشجویان مسلمان در شهر فلوریدای آمریکا همت گماشت و با شروع جنگ تحمیلی، تحصیل را رها کرده و به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این مسوول شهری در شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه هیچ نام و نشانی از شهید طیب در کنار سرداران استانی و در هیج کوچه و خیابانی به نام این شهید بزرگوار وجود ندارد که جای بسی تاسف است.

پایان پیام

منبع : عصردنا