دیروز و در آستانه دهه فجر همایش پیاده‌روی ویژه بانوان شهرستان باشت برگزار شد.

عصر دیروز برگزار شد

در آستانه دهه فجر همایش پیاده‌روی بانوان در باشت

دیروز و در آستانه دهه فجر همایش پیاده‌روی ویژه بانوان شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از باشت، این همایش به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج باشت برگزار شد و بیش از ۲۰۰ زن باشتی حضور داشتند.

نوید قلی‌زاده در حاشیه این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز بهار آزادی اظهار کرد: به وجود آوردن فضای شاد و پر از نشاط برای تمامی اقشار جامعه از عمده دستور کارها تربیت بدنی است که باید مورد توجه بیشتر از سوی مسئولان برای نشاط خانواده‌ها قرار گیرد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج باشت این برنامه را در راستای ایجاد نشاط برای بانوان شهرستان برشمرد و اعلام کرد: اینگونه برنامه‌ها فرصت مناسبی است تا بانوان شهرستان از هر جهت خود را آماده کنند چرا که این‌گونه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی تأثیر زیادی در رشد کیفی فرهنگ تندرستی خواهد داشت.

وی همچنین در گلایه‌ای از وضعیت فعلی در بحث فضاهای ورزشی مخصوص بانوان در شهرستان باشت عنوان کرد: لازم است مسئولان در سطح شهرستان فکری بر ایجاد فضاهای ورزشی بیشتری برای بانوان کنند چرا که هم اکنون وضعیت فضای ورزشی ویژه بانوان مطلوب نبوده و در بسیاری موارد اعتراض بانوان را در پی داشته است.

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این همایش جوایزی از سوی تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت بسیج اهدا شد.

 

انتهای پیام/

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاح فتح