مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران گفت: ۶ کانون فرهنگی هنری در گچساران و باشت مجوز رسمی کتابخانه دریافت کردند.

سید نعمت‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه امروزه یکی از شاخصه‌های توسعه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد جایگاه ارزشمندی در زندگی افراد پیدا کرده و این جایگاه‌ها نیازمند تقویت بیشتر و همکاری همه مسئولان است.

وی افزود: پیوند کتاب و مسجد حرکت ارزشمندی بوده که باید مورد توجه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.

حجازی با بیان این‌که گچساران و باشت دارای قابلیت‌های ارزشمندی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، ابراز کرد: در حال حاضر ۵۴ کانون فرهنگی و هنری مصوب در گچساران و باشت وجود دارد که در حال رایزنی برای توسعه  فعالیت‌های این کانون‌ها هستیم.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دریافت مجوز رسمی شش کانون فرهنگی هنری در گچساران و باشت برای ایجاد کتابخانه خبر داد و گفت: طی نامه‌ای که از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده ، شش کانون فرهنگی هنری در شهرستان‌های گچساران و باشت مجوز  راه‌اندازی کتابخانه برای استفاده عموم دریافت کرده است.

حجازی یادآور شد: از تعداد شش کانون فرهنگی هنری که مجوز دریافت کرده است، سه کانون در گچساران و سه کانون فرهنگی هنری دیگر نیز در باشت واقع شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ش۲۰

منبع : خبرگزاری فارس