جشن عاطفه ها ۲۴ شهریور در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن نیز دهم مهرماه در مدارس استان برگزارمیشود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه  ۹ هزاردانش آموز استان امسال در چشم انتظار کمک های نوع دوستانه مردم هستند گفت: در جشن عاطفه‌ها حس انسان دوستی مردم جلوه و نمود دیگری پیدا می‌کند.

گفت: جشن عاطفه‌ها جشن دینی و ملی است که با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند هر سال در آستانه بازگشایی مدارس برپا می شود.

محبی به مشارکت صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد دربرگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته جشن عاطفه ها ۲۴ شهریور در پایگاه‌های مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن نیز دهم مهرماه در مدارس استان برگزارمی شود.

وی گفت: هدایای جمع آوری شده در این دو مرحله بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان تقسیم می شود

محبی با بیان اینکه مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد پارسال در جشن عاطفه ها ۱۳ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند افزود: امسال نیز حدود ۹ هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منتظر کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان می‌توانند با شماره‌گیری ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع (#۱*۸۸۷۷*) و با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خیرخواهانه سهیم باشند. همچنین شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری برای واریز کمک‌های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.