دبیر هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره اتفاقات اخیر دانشگاه آزاد و جریان ۹ دی امسال گفت: مسئولان نسبت به اقدامات دانشگاه آزاد هوشیار باشند.

سایت مردم استات (ک و ب)؛ صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بسته بودن فضای گفت: متاسفانه تیم جدیدی که در کشور سر کار آمد، به سمت بسته شدن فضای دانشگاه پیش می رود.

وی افزود: با انتخاب به عنوان مدیر کل تشکل های سیاسی این دانشگاه، برنامه های بلند مدتی در دانشگاه پیگیری می شود تا عرصه را بر نیروهای و تفکرات ارزشی ببندد که به عنوان مصداق می توان به عملکرد این دفتر در روز بزرگداشت حماسه ۹ دی اشاره کرد.

دبیر هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی ادامه داد: اگر سفر هاشمی به کرمان و اتفاقاتی که در این سفر افتاد و برخوردهایی که با مسئول تشکل های دانشگاه آزاد خراسان برای برگزاری برنامه ۹ دی شده را در کنار عدم برگزاری برنامه برای ۹ دی از طرف این دفتر بگذاریم نشان می دهد که دانشگاه آزاد برنامه های بلند مدتی را در پیش گرفته است.

بیگلری گفت: دانشگاه آزاد کشور الان به ستاد نیروهای تبدیل شد و در سفر ایشان به کرمان دفتر تشکل های سیاسی میدان دار و تدارکات چی سفر بود.

وی از تغییرات چند روز آینده در دانشگاه آزاد کشور خبر داد و گفت:  اتفاقی که در دانشگاه آزاد بجنورد برای مسئول تشکل های این دانشگاه افتاده، زنگ خطری برای مسئولان نظام است که نسبت به اتفاقاتی که در دانشگاه آزاد می افتد باید هوشیارتر باشند.