یاسوج ۲۴// آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش امامزادگان استان که با حضور مردم و مسئولان در امامزاده شاه قاسم(ع) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: این انسان‌ها گاهی مونث و گاهی مذکر هستند.

یاسوج ۲۴: آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش استان که با حضور مردم و مسئولان در امامزاده شاه قاسم(ع) شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: هدایت‌گران بشریت به سوی خداوند هستند و نور فلسفی و هدایت و ایمان را در دل ‌ها آرمیدند.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که پاک نباشد، لایق مردانگی نیستند، اظهار کرد: این انسان‌ها گاهی مونث و گاهی مذکر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید آنچه را خداوند گرامی داشته است، گرامی بداریم تاکید کرد: این امامزادگان لایق بهترین تکریم‌ها هستند.

آیت‌الله با بیان اینکه توصیه می‌کنم که همه افراد ‌های خودشان را بالا ببرند، تاکید کرد: بعضی از وهابیون به دنبال ایجاد شهبه هستند که انتظار می رود کامل برای دوری از چشم بیگانگان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امامزادگان در طول تاریخ جبهه فرهنگی بودند که باید آنها را حفظ کرد، ادامه داد: نمونه این امامزادگان فرزندان سید الشهدا(ع) و امیرالمومنان(ع) هستند و در طول تاریخ طلایه‌داران هدایت و فرهنگی بودند./ایکنا