رئیس کمیته امداد چرام گفت: در سال جاری ۷۴۶ دانش‌آموز از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد این شهرستان برخوردار هستند.

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در سال جاری ۷۴۶ دانش‌آموز از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد این شهرستان برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد چرام اضافه کرد: یکی از راه‌های بسیار مؤثر در توانمندسازی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به افراد زیر پوشش به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی افزود: بر اساس این باور کمیته امداد خدمات متنوعی را برای این افراد ارائه می‌دهد تا آن‌ها نیز بتوانند به عنوان نمایندگان با سواد و آگاه در جامعه خود نسبت به راهنمایی و کمک‌های فکری و اعتقادی به سایر افراد اقدام کنند.

مظاهری اساسی‌ترین سرفصل‌های خدمات فرهنگی را پرداخت شهریه به دانشجویان و کمک‌های رایگان فرهنگی، تحصیلی، اردویی، خوابگاهی و… به دانش‌آموزان و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف تفریحی و آموزشی ذکر کرد.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری ۷۴۶ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد شهرستان چرام هستند و از خدمات مختلف فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه ۸۶ دانشجو نیز زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است،، افزود: در ۹ ماهه سال جاری بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال بابت هزینه‌های فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد چرام خاطرنشان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد شهرستان چرام، رفع موانع تحصیلی و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی و کمک به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی برای دانشجویان و دانش‌آموزان مددجو است.

مظاهری با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه با آموزش و ترویج فرهنگ‌های ارزشی رفع می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/غ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس