انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج از ایجاد حلقه انسانی گرداگرد سایت هسته‌ای فردو حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه‌ای حمایت خود را از تشکیل حلقه انسانی به دور سایت فردو اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: از همان نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی، پدرانمان در دانشگاه خمینی کبیر (ره) به خوبی دریافتند راه پر افق آغاز شده که ادامه همان راه انبیا، اولیا و صالحان است، جز با نگاه جهادی، مشکلات این مسیر دشوار طی نخواهد شد.

امروز نیز فرزندان همان پدران با عزمی راسخ و امیدی سرشارتر و با اراده‌ای پولادین هدف را شناخته و جهادی‌وار حرکت می‌کنند.

از مصداق‌های روشن این حرکت متعالی، موج علمی جهادی جوانان دانشمند و متعهد این خاک بود که توانست در میان بهت و ناباوری جهانی، قله‌های رفیع علمی علی الخصوص در فناوری هسته‌ای را یکی پس از دیگری فتح نماید و ترجمان حقیقی «و لینصرن‌الله من ینصره» باشد.

بعد عظیم این دستاورد، آن‌جا مشخص می‌شود که تمامی ایادی استکبار که ماهیت انحصارگرایی خود را با این پیشرفت حیرت‌انگیز علمی ایران اسلامی در تعارض آشکار می‌بینند، چند سالی هست که تمامی فکر و نیروی خود را صرف توقف و یا ایجاد موانعی جهت کم کردن سرعت این پیشرفت کرده‌اند.

تجربه تلخ عقب‌نشینی در قبال این برخوردهای بی‌شرمانه در دوره اصلاحات که علاوه بر نداشتن ثمرات مد نظر آنها، موجب تضعیف جلوه بین‌المللی ما نیز شد، هنوز بر کام‌ها مانده است.

حال که تیم مذاکره‌کننده جدید کشورمان این توفیق را یافته است که میراث‌دار خون شهدای والا مقام این عرصه باشد، رعایت این نکته ضروری است که با توجه به گذشته خبیثانه طرفین مذاکره، هرگونه تاکتیک جدید باید موجب تقویت جلوه بین‌المللی کشورمان شود و هرگونه توافق بر سر امتیازهای کوتاه مدت که موجبات ایجاد شدن موانعی بر سر رشد و گسترش فعالیت‌های هسته‌ای شود، قابل قبول نخواهد بود.

امروز شاهدیم که علاوه بر تلاش رسانه‌های متعدد نظام سلطه برای القاء توهمات مورد نظرشان در تحلیل چرایی تغییر تاکتیک ایران در مذاکرات، عده‌ای نیز در داخل هم سو با آنان ذلیلانه همان سناریوها را تکرار می‌کنند.

آنانی که انگار شرمندگی و دلباختگی شان در قبال ابرقدرت‌ها به زعم خودشان پایانی ندارد باید خوب بدانند که در مقطع کنونی به برکت گفتمان مترقی انقلاب اسلامی نظام سلطه بیش از پیش به ساختارش لرزه‌های نابود کننده وارد گشته و اینک دست ما در مذاکرات از این باب پر است.

در آخر ما نیز حمایت همه جانبه خود را از حلقه انسانی گرداگرد فردو اعلام می‌کنیم و به عالم این پیام شیوا را می‌دهیم که فردو را قلب‌های جوانانی از نسل عاشوراییان عاشق شهادت است، که حلقه می‌کنند و تا ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم…

والسلام علی من‌التبع الهدی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس