سرپرست هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۲۰ مربی تنیس روی میز این استان در کلاس‌های مربی‌گری درجه ۳ خبر داد.

کیان دهرابپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای توسعه تنیس روی میز در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از هر چیز نیاز به وجود مربیان کارکشته و آموزش دیده داریم.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: تمام تلاش خود را برای فراگیر کردن این رشته ورزشی در استان انجام می‌دهیم که لازم است آموزش در رأس همه برنامه‌ها قرار گیرد.

این مسئول در هیئت‌های ورزشی استان افزود: نه تنها تنیس روی میز بلکه سایر رشته‌ها در استان ما برای قرار گرفتن بر مدار توسعه و ترویج نیاز به تبادل ارتباطات با سایر نقاط و استفاده از تجربیات دیگران دارند.

دهرابپور به برگزاری کلاس‌های آموزشی این رشته در استان اشاره کرد و گفت: به همت هیئت تنیس روی میز استان یک دوره کلاس مربی‌گری درجه دو تنیس روی میز آقایان در خانه پینگ‌پنگ استان واقع در مجموعه ورزشی کوثر یاسوج برگزار شد.

سرپرست هیئت پینگ‌پنگ استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دوره که پنج روز به طول انجامید تعداد ۲۰ نفر از مربیان تنیس روی میز استان آموزش‌های لازم در کلاس مربی‌گری درجه ۳ را زیر نظر آقای توتونچی مدرس فدراسیون تنیس روی میز کشور فرا گرفتند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ش۲۰

منبع : خبرگزاری فارس