مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بوراحمد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار حضور مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های مختلف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، صبح امروز مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در دفتر شهردار خواستار ادامه فعالیت تیم شهرداری شد.

در این نشست که با حضور کرامت موسوی دبیر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد جهانبخش ایزدپور از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار حضور مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های مختلف شد.

مسئول ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص تصریح کرد: تیم شهرداری یاسوج که سابقه درخشش در رقابت‌های مختلف را داشته است و امید جوانان این شهر و بوده نباید به راحتی کنار گذاشته شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام آمادگی کامل برای همراهی شهرداری یاسوج جهت حضور در رقابت‌های مختلف اظهار کرد: ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هر اقدام لازم و زیرساختی را نیاز باشد در اختیار این تیم قرار خواهد داد که این تیم بتواند دوباره امیدی برای جوانان و ورزش دوستان این استان باشد.

ایزدپور عنوان کرد: اگر شهرداری یاسوج این تیم را دوباره احیاء کند ما نیز در ورزش و جوانان استان حاضریم در خصوص زمین چمن و سایر امکانات موجود همکاری لازم را انجام داده و رایزنی‌های لازم را در مباحث مختلف برای این تیم داشته باشیم.

در ادامه این نشست محمد‌علی جاوید شهردار یاسوج نیز ضمن تقدیر از حضور و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تیم شهرداری یاسوج اظهار کرد: مشکلات مالی و عدم هماهنگی برخی از دستگاه‌های اجرایی با شهرداری جهت مسابقات این تیم موجب شد تا شهرداری دیگر قادر به ادامه همراهی این تیم نباشد. 

جاوید در خصوص این نشست و حمایت خود از تیم شهرداری یاسوج جهت حضور در رقابت‌ها افزود: نیت ما بر عدم فعالیت این تیم بود اما با پیگیری‌های مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان بررسی‌های لازم را انجام داده و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

منبع : فارس نیوز