مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به محرومین و نیازمندان، نیازمند تعامل با همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود را به نفع محرومین استان به کار گیریم.

 ظهر امروز در نشست با اظهار کرد: خدمات شهرداری بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این نهاد از دستگاه‌های خدمت‌رسان به همه اقشار است.

مدیرکل کمیته امداد گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به محرومین و نیازمندان، نیازمند تعامل با همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود را به نفع محرومین به کار گیریم.

فرهادی ضمن تشکر از شهرداری به جهت همراهی و همکاری‌های گذشته، افزود: جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف خود نیازمند تعاملات بیشتر هستیم.

وی عنوان کرد: در خصوص احداث یک باب ساختمان اداری برای اداره‌ کل نیاز به همکاری در خصوص صدور مجوز هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین خواستار صدور مجوز نصب تابلو جهت تبلیغات امر زکات در سطح شهر شد.

شهردار یاسوج نیز در این نشست همراهی و همکاری با کمیته امداد و مشارکت در برنامه‌های این نهاد را مایه افتخار دانست و گفت: در خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین مجوزهای ساخت و سازها نیز نهایت همکاری را با این نهاد مقدس خواهیم داشت.

خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که شهرداری تنها منبع درآمدش از طریق پرداخت عوارض از سوی شهروندان است، نیازمند همکاری سایر ادارات در این راستا هستیم.

وی مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد را افتخار هر نهادی عنوان کرد و افزود: برای کمک به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و همکاری و مشارکت در برنامه‌های این نهاد مقدس همواره آمادگی داریم.