مدیر کمیته امداد گچساران گفت: در دهه نخست ماه محرم افزون بر ۵۱۸ میلیون ریال نذورات مردمی جمع‌آوری شد و در قالب غذای گرم و سبد غذایی میان نیازمندان توزیع شد.

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی در راستای یاری رساندن به افراد نیازمند ضمن حفظ کرامت انسان‌ها تمام تلاش خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در ماه محرم گفت: جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن میان مردم در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی از جمله این برنامه‌ها بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: در دهه نخست محرم افزون بر ۵۱۸ میلیون ریال نذورات مردمی در این شهرستان جمع‌آوری و در میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات در این نهاد مردمی ادامه دارد، از خیران و نیکوکاران خواست تا در این زمینه همچون همیشه همکاری بیشتری با کمیته امداد امام خمینی داشته باشند.

فروزنده عنوان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات مردمی از آغاز ماه محرم در این شهرستان برپا شده و تا پایان ماه صفر جمع‌آوری نذورات مردمی را به صورت غذای گرم و مواد غذایی و … برعهده دارند.

وی بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم برای کمک به نیازمندان و ایتام را از اهداف طرح جمع‌آوری نذورات مردمی عنوان کرد.

فروزنده تصریح کرد: جمع‌آوری نذورات مردم در ایام مذهبی از جمله در ماه مبارک رمضان و محرم‌الحرام توسط کمیته امداد امام خمینی از سال‌های گذشته آغاز شده و خیران و نیکوکاران در این زمینه همکاری مطلوبی داشته‌‌اند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/م۲۰

منبع : خبرگزاری فارس