مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: سال گذشته بالغ بر ۴۸۵ میلیون تومان از صندوق‌های صدقات در سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه  از جمع آوری ۴ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقه در سال گذشته خبر داد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: نصب صندوق‌های بزرگ در محل‌های پر تردد، چهار راه‌ها، مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و روستاها و میادین شهر و توزیع صندوق‌های متوسط در ادارات و مطب‌ها و مکان‌های عمومی پر جمعیت و توزیع صندوق کوچک در منازل مردم باعث شده کمک‌های نقدی به این نهاد روز به روز بیشتر شود.

رحیمی‌نیا با اشاره به نوسان مبالغ جمع‌آوری شده از این صندوق‌ها در ایام مختلف سال ابراز داشت: در طول سال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های جمع‌آوری صدقه و اجرای طرح‌های مختلف از قبیل مفتاح‌الجنه، روز جهانی قدس، همیان مولا، طرح رحمت، طرح کوثر، جشن رمضان، عید سعید فطر و سایر موارد هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و به دست نیازمندان می‌رسد.

این مسئول میزان کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های جمع‌آوری صدقه در سال گذشته را بیش از ۴ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال دانست و افزود: این مبلغ از طریق صندوق‌های صدقات توزیع شده در سطح شهرستان کهگیلویه جمع آوری شد.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده نسبت به سال‌های گذشته رو به افزایش است تصریح کرد: افزایش مشارکت مردمی در حمایت از نیازمندان نشانه رشد فرهنگ نوع دوستی و فرهنگ احسان و انفاق در بین مردم شهرستان است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه ضمن تشکر از اعتماد همه جانبه مردم فهیم و نوعدوست شهرستان به این نهاد ، یادآوری کرد: مبالغ جمع آوری شده از این صندوق‌ها در بین ایتام و نیازمندان برابر دستورالعمل‌های جاری توزیع شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/خ۳۰

منبع : فارس نیوز