مدیر کمیته امداد گچساران از جمع‌آوری افزون بر ۱۵۱ میلیون ریال نذورات مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در قالب طرح احسان حسینی در ماه محرم خبر داد.

امرالله فروزنده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان همواره در طرح‌های مختلف و برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی مشارکت مطلوبی دارند.

وی با اشاره به جمع‌آوری افزون بر ۱۵۱ میلیون ریال کمک نقدی و جنسی گچسارانی‌ها در ماه محرم افزود: بیش از ۱۳۴ میلیون ریال از این مبلغ به صورت نقدی و افزون بر ۱۷ میلیون ریال به صورت غیرنقدی بوده که این کمک‌ها در قالب طرح احسان حسینی جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران یادآور شد: مردم گچساران همواره مشارکتی گسترده در طرح‌های خیرخواهانه و برنامه‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی عنوان کرد: طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد.

جمع‌آوری ۵۱۸ میلیون ریال نذورات گچسارانی‌ها در دهه نخست محرم

فروزنده تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های اولیه و با توجه به مبالغ جمع‌آوری شده از ابتدای ماه محرم تاکنون، شاهد رشد مطلوب کمک خیران و نیکوکاران در این طرح بوده‌ایم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان ماه صفر ادامه داشته و خیران و نیکوکارانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند به پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی در سطح شهر مراجعه کنند.

فروزنده گفت: با افزایش هر چه بیشتر کمک‌ها شاهد گره‌گشایی بیشتری از مشکلات نیازمندان و به‌ویژه یتیمان زیرپوشش این نهاد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در طرح احسان حسینی در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی بوده است، اظهار داشت: این کمک‌ها بین یتیمان تقسیم شده است.

فروزنده یادآور شد: در دهه نخست ماه محرم نیز افزون بر ۵۱۸ میلیون ریال نذورات مردمی جمع‌آوری و در قالب غذای گرم و سبد غذایی میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/م۳۰

منبع : خبرگزاری فارس