به مناسبت هفته بسیج فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه باشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از باشت، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در این دیدار گفت: دشمن با هدف جلوگیری از ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها در ۸ سال دفاع مقدس به نتیجه نرسید و حماسه مردم و رزمندگان در آن دوران منجر به شکوفایی استعدادها، سربلندی، عدم انفعال، عدم وادادگی و تسلیم در برابر تهاجم و تحریم‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شده است.

خطیب نماز جمعه باشت اظهار کرد: عامل موفقیت و پیروزی ما در دفاع مقدس روحیه ایثار، از خود گذشتگی در جان و مال، اعتماد به نفس و خودباوری، اتکال بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه بوده است چرا که ولایت فقیه یک مدل کارآمد برای حل مشکلات کشور و جهان است.

در ادامه سرهنگ قلی زاده فرمانده سپاه ناحیه باشت با تاکید بر لزوم بزرگداشت هرچه بهتر این ایام گفت: در نیروی بسیج خالص‌ترین و شرافتمندانه‌ ترین انسان‌ها حضور دارند و در حقیقت بسیج مکتب شهیدان گمنام، نماد حضور، مقاومت و آگاهی ملت است و موفقیت های امروز که دشمن را به شکست کشانده است مرهون خون شهداء و ایثارگری رزمندگان و بسیجیان است.

قلی‌زاده به مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و متذکر شد: همایش بزرگ که در روز پنجم آذرماه به صورت شهرستانی برگزار می‌شود از اصلی‌ترین برنامه‌هایی این هفته است.

وی در پایان به تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان پرداخت.

 

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب