به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره ورزشی فجر و پیروزی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، صبح امروز به مناسبت دهه فجر جشنواره ورزشی فجر و پیروزی در برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی مدارس یاسوج حرکات مختلف ورزشی اجرا و باتشکیل پرچم جمهوری اسلامی و نوشته ایران با نظم فردی دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: وابستگی کشور به بیگانگان در رژیم طاغوت موجب شد ملت ایران برای استقلال و آزادی‌های مشروع در جامعه با رهبری حضرت امام خمینی در مقابل طاغوت ایستادگی کنند و ملت ایران انقلابی را رقم بزنند که امروز پرچم پر افتخار ایران را در جهان به اهتزاز درآورده است.

هادی زارع‌پور گفت: ضرورت تعیین سرنوشت به وسیله مردم باعث شد جمهوری اسلامی به عنوان مردمی‌ترین حکومت برای جهانیان الگو شود.

این مسئول به رشد و توسعه ورزش در مدارس  اشاره کرد و گفت: رشد فعالیت‌های ورزشی در مدارس قابل مقایسه به قبل از انقلاب نیست، بعد از انقلاب به ورزش در مدارس توجه خاصی شده است.

وی افزود: فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تحصیل، تهذیب و ورزش باعث شده فرزندان انقلاب در این مسیر قدم بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش عنوان کرد: توجه به ورزش تنها به مدرسه و در درون آن بر نمی‌گردد بلکه والدین نقش مهمی در ایجاد علاقه و نشاط به ورزش در میان فرزندان خود دارند.

زارع‌پور ادامه داد: توسعه فعالیت‌های ورزشی باعث ایجاد شرایط ویژه برای توسعه فعالیت‌های علمی و ایجاد نشاط و موفقیت دانش‌آموزان می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

منبع : فارس نیوز