امام جمعه دهدشت در جمع اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد این شهر با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله فرهنگ گفت: جامعه امروز ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی و تقویت بنیادهای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، حجت الاسلام سید روز گذشته در جمع اعضای هیئت رئیسه با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب با تاکید بر دو مقوله اقتصاد و فرهنگ بیان داشت: با نگاهی تیزبینانه به نامگذاری چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری، متوجه خواهیم شد که ایشان به خوبی مسایل روز  کشور و جهان را رصد می کنند و به بهترین نحو ممکن به تحلیل وقایع روز می پردازند.
 

وی افزود: تلاش همگانی ما باید این باشد که با تمام توان در سال پیش روی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش داشته باشیم و در ارتقای دو حوزه اقتصاد و فرهنگ کشور از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

با تاکید بر ضرورت توجه به بحث فرهنگ گفت: برای رسیدن به فرهنگی والا و در خور شان ملت ایران، نیازمند بسیج و عزم عمومی و ملی هستیم که برای رسیدن به هدف اصلی نظام و انقلاب از مدیریتی جهادی و شفاف نیز باید برخوردار باشیم.

حسینی افزود: جامعه امروز ایرانی نیازمند فرهنگ سازی و تقویت بنیادهای فرهنگی است و باید امروز در جامعه جهانی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه داد: دیگر زمانی برای تانی و تاخیر نیست، بارهای بار رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به اهمیت زیرساخت های فرهنگی اشاره فرموده اند؛ ایشان شبیخون فرهنگی دشمنان ملت و نظام را به خوبی رصد می کنند و می دانند که فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی در صورت تقویت خود می تواند به فرهنگی جهانی تبدیل شود.

عبدالرحمان افضلیان، رئیس دانشگاه آزاد دهدشت نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به نام گذاری سال جدید گفت: استفاده از کلمه فرهنگ در نامگذاری سال ۹۳، بیانگر آن است که کار برای توسعه این حوزه در کشور بسیار ضروری است و باید در ارتقای این بخش مسئولان ذیربط تلاش دو چندانی نسبت به گذشته داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد دهدشت امسال با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی جهت تحقق شعار سال تلاش خواهند کرد و بعنوان عضوی از جامعه علمی و فرهنگی کشور با عزم جهادی در جهت کمک به رشد و اعتلای اقتصاد ملّی و فرهنگ ایران اسلامی تمام همت خود را بکار خواهند گرفت.

منبع : خبرگزاری دانشجو