وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تکمیل ۳۰ بیمارستان در حال احداث در کشور با درصد بالای پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال خبر داد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث و تکمیل بیمارستان‌های کلنگ‌زنی شده در سطح کشور به طور مطلوبی در حال اجرا است.

وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی تصریح کرد: در سطح کشور ۳۰ بیمارستان با پیشرفت فیزیکی بالا در حال احداث است.

هاشمی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته شده تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان‌ها تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور ابراز کرد: با اجرای این طرح تحولی مطلوب در مجموعه عظیمی از کشور که زیرساخت‌هایش هم مناسب نیست، اتفاق می‌افتد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر توقع از نظام سلامت بالا رفته اما نباید تصور شود که قرار است از امروز اتفاق خارق‌العاده‌ای در بیمارستان‌ها بیفتد.

وی ملموس بودن تحول در نظام سلامت را به صورت تدریجی عنوان کرد و همکاری رسانه‌ها در اجرای این طرح را بسیار مؤثر و ضروری دانست.

هاشمی با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به بخش بهداشت یادآور شد: بخشی که تاکنون مغفول مانده، خدمات بهداشتی است.

وزیر بهداشت افزود: ارائه خدمات مناسب درمانی با هزینه پایین در طرح تحول نظام سلامت خدمتی بی‌نظیر از نظام و دولت تدبیر و امید بوده که به مردم کشور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴/غ۳۰

منبع : فارس نیوز