سید باقر موسوی به شعار دولت یازدهم که “کلید تدبیر”است، اشاره و خاطرنشان کرد: این شعار در صورتی محقق خواهد شد که…

سایت مردم استان (ک و ب): سید باقر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه با بیان این مطلب که دولت یازدهم یک سری مشکلات و یک سری فرصت‌ها دارد، افزود: اگر این دولت به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کند می تواند خیلی از مشکلات کنونی کشور را به خوبی حل کند.

وی اظهارکرد: مردم ما به درجه و رشد کافی رسیده‌اند و بیشتر به دنبال حل مشکلات عمومی کشور هستند نه وعده وعیدها، که امیدواریم این نوع اخلاق در جامعه نهادینه شود.

نماینده ادوار پنجم و ششم مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به شعار دولت یازدهم که “کلید تدبیر”است، اشاره و خاطرنشان کرد: این شعار در صورتی محقق خواهد شد که همه اقشار مختلف جامعه در زمینه کاری و تخصصی خود چه در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی حضور داشته باشند.

موسوی جهان آباد تصریح کرد: استان‌های زاگرس نشین خصوصاً کهگیلویه و بویراحمد از توسعه یافتگی عقب مانده‌اند که یک شکاف خیلی بزرگی در این زمینه وجود دارد که بهترین راه حل برای برون رفت از این بحران، ایجاد یک دفتر ویژه عمران و توسعه مناطق محروم در نهاد ریاست جمهوری با اختیارات ویژه و بودجه خاص است.

وی تاکید کرد: نیروهای توانمند و قوی برای مدیریت کلان کشور در این استان ها وجود دارد که باید بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ادوار پنجم و ششم مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا استاندار بومی برای استان بهتر است یا غیر بومی، اضافه کرد: نیروهای بسیار خوبی در استان وجود دارد و باید آنها بدون هر گونه جناح سیاسی همدیگر را تقویت کنند تا سبب پیشرفت و توسعه استان شود.