یاسوج – ایرنا – رییس دانشگاه علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان و گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از سیاست های این دانشگاه در استان است.

دکتر سید یعقوب زراعت کیش روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان های ، فارس و بوشهر در یاسوج افزود: با توجه به این سیاست ها می توان از طریق علم و اجرای طرح های اقتصادی دانش بنیان به ثروت دست یافته و وابستگی دانشگاه های آزاد به شهریه را کاهش داد.

وی جذب نخبگان باشگاه های پژوهشی را از اهداف برگزاری این نشست خواند و گفت:باید با کمک علم تولید شده در دانشگاه های آزاد نسبت به تولید محصولات مناسب اقدام و زمینه تجاری سازی آنها را فراهم کرد.

زراعت کیش اظهار کرد: دانشگاه علوم و تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد طرح های مختلفی را در دست اجرا دارد که به تدریج عملیاتی خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این نشست با حضور کریم زارع نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و روسای واحدها و مراکز آموزشی این استان ها راهکارهای گسترش شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی پژوهش ها و توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

۶۷۱/۷۵۳۳

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا