با نزدیک شدن به انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نظرهای متناقضی در خصوص کاندیداتوری خداداد افشاریان برای شرکت در انتخابات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، انتخابات هیئت فوتبال روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه جاری با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تا امروز ۲۸ فروردین ۹۳ بنا به اظهار نظرات رسمی و غیر رسمی این انتخابات تنها دو کاندیدا داشت که طی امروز نفر سومی هم به آن‌ها اضافه شد.

خداداد افشاریان داور سابق بین‌المللی فوتبال کشور با فرستادن فاکسی به دفتر رسانه‌های مختلف استانی از تأیید حضور خود در انتخابات توسط فدراسیون فوتبال خبر داد.

در نامه‌ای که یک برگ آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور این داور سابق فوتبال کشور در انتخابات را بلامانع اعلام کرده است.

به دنبال این نامه از طرق نمابر نامه‌ای دیگر به این دفتر ارسال شد که از طرف مدیرکل ورزش و جوانان این و پیرو نامه دبیرکل آقای افشاریان می‌تواند در انتخابات هیئت فوتبال شرکت کند.

اما این پایان کار نبود و به دنبال آن دبیر هیئت فوتبال رئیس مجمع هیئت فوتبال استان که مسئولیت برگزاری انتخابات را دارد به دلایل مختلف حضور افشاریان در انتخابات را رد کرده است.

حال با توجه به نامه رسمی فدراسیون فوتبال و ابلاغیه مدیرکل ورزش و جوانان استان و از سوی دیگر تأکید رئیس مجمع بر غیرقانونی بودن حضور افشاریان در انتخابات معلوم نیست چه کسی در این میان قانونی سخن می‌گوید و آیا بالاخره افشاریان حق حضور در انتخابات را دارد یا خیر.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ع۳۰

منبع : فارس نیوز