رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ۲۰ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز دومین جلسه کارگروه تعیین و تکلیف واحدهای راکد کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر‌کل دفتر امور اقتصادی استانداری، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، بانک‌های عامل و مدیران عامل واحدها صنعتی مشکلات ۲۰ واحد صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد. 

داریوش دیودیده اظهار کرد: لیستی کامل از تمامی واحدهای راکد استان تهیه و در هر جلسه ۲۰ واحد صنعتی جهت رفع مشکلات و بازگشت به چرخه تولید مورد بررسی قرار می‌گیرید.

دیودیده افزود: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تأکیدات و حسن توجه استاندار استان و اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر حمایت از تولید و به حرکت درآمدن چرخه فعالیت واحدهای راکد استان کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمانی معین تعیین و تکلیف خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توانایی‌های استان در حوزه صنعت و معدن، رشد و توسعه استان را از مسیر صنعت و معدن دانست و لازمه این کار را همدلی و در میدان بودن تمامی نهاده‌ها و دستگاه‌های متولی و تعهد و پای کار بودن سرمایه‌گذاران واقعی است که با دل و جان برای صنعت خود تلاش می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه مشکلات این ۲۰ واحد صنعتی از زبان صاحبان این صنایع بیان شد و راهکارهای لازم و تصمیمات مثبتی با حسن توجه بانک‌های عامل اخذ شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ق۲۰

منبع : خبرگزاری فارس