حجت‌الاسلام صفدر پناهی با قدردانی از همکاری بسیار خوب و گسترده اعضای ستادهای دکتر قالیباف در این استان و اتحاد کاملی که ایجاد شده اظهار کرد: باید از برادر انقلابی خود جناب آقای خلقی‌پور به واسطه این همکاری گسترده برای اتحاد حداکثری قدردانی کنم.

یاسوج ۲۴: حجت‌الاسلام صفدر پناهی با قدردانی از همکاری بسیار خوب و گسترده اعضای ستادهای دکتر در این استان و اتحاد کاملی که ایجاد شده اظهار کرد: باید از برادر انقلابی خود جناب آقای خلقی‌پور به واسطه این همکاری گسترده برای اتحاد حداکثری قدردانی کنم.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام در استان گفت: همه مردم ایران از حجت‌الاسلام رئیسی در استان ما را دیدند.

پناهی افزود: مردمی که بدون اجبار و با پای پیاده و در ساعت اداری که همه ادارات استان جلسه داشتند و کسی هم آن‌ها را اجبار نکرده بود در این همایش بزرگ شرکت کردند.

وی گفت: مردم خودشان آمدند و برای این حضور هیچ هزینه‌ای نداشتیم و نشان دادند که خودجوش به دنبال تغییر در وضعیت کشور هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آماری که از مناطق مختلف استان در خصوص اقبال به نامزدهای ریاست جمهوری وجود دارد افزود: این اقبال مردمی همچنان در حال رشد است که مردم در همین دور اول کار را تمام خواهند کرد./فارس