امام جمعه و فرمانده سپاه بهمئی طی پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم در استقبال از شهدای گمنام تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، در پی حضور گسترده مردم شهرستان بهمئی در استقبال و تشییع شهدای گمنام، حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت امام جمعه و امید‌علی شریعت‌نیا فرمانده سپاه بهمئی در پیامی جداگانه از این حضور حماسی و عاشورایی مردم تقدیر کردند.

در پیام امام جمعه بهمئی آمده است؛

حضرت امام سجاد (ع) می‌فرماید حق کسی که بر تو نیکی می‌کند این است که او را سپاس گویی، نیکی‌اش را به زبان آوری و از وی به خوبی یاد کنی و میان خود و خداوند برایش خالصانه دعا کنی.

قبل از هر کس باید از شهدا تشکر و تقدیر کنیم هم با زبان، هم با قلم و هم با عمل؛ زیرا شهدا از همه چیز خودشان در راه اسلام و انقلاب و ولایت مطلقه فقیه گذشتند، لذا شهدا به تکلیف خویش عمل نمودند ما هم باید با ادامه دادن راه شهدا به تکلیف دینی خویش عمل کنیم و خود را مدیون شهدا بدانیم.

الحمد‌لله مردم کشور ایران خصوصا این شهرستان با حضور با شعور و معرفت خویش از نظر کمی و کیفی حماسه‌ای بزرگ و کم‌نظیر در استقبال از شهدای خوشنام به عمل آوردند.

این حقیر زبانم و قلمم قاصر است که از این همه محبت و اخلاص و شور مردم تشکر نمایم و به نوبه خود از تمامی مردم و مسئولان نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، دانشگاهیان، بسیجیان، روحانیت معظم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خبرنگاران، جوانان و خواهران تشکر وافر دارم و از خداوند منان و حضرات معصومین (ع) خواهانم که مردم این شهرستان در دنیا و آخرت موفق و از شفاعت معصومین و شهدا بهره‌مند شوند.

 

در پیام فرمانده سپاه بهمئی نیز آمده است؛

کشور ما پرچم‌دار دین مبین اسلام است و دشمن از این موضوع در هراس است و می‌خواهد از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای، وبلاگ‌نویسی، پوستر و … مورد هجمه فرهنگی قرار می‌دهند تا پایه و اساس ایمان ما که بهترین سلاح ما در مقابل جهان‌بینی مادی آنها است، سست کنند اما سخت در اشتباه هستند.

اما باز فرزندان امام، شهدای گلگون کفن آمدند و تمام نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کردند و فضای کشور و شهرمان را با حضور معنوی خویش عطرآگین کردند.

آمدند تا بگویند ما برای حفظ اسلام بهترین سرمایه هر انسان که جان است را در طبق اخلاص گذاشتیم و تا صدور آن به سراسر گیتی حضور خواهیم داشت و امید است که  همه ما بتوانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

به نیابت از فرماندهی سپاه فتح و مجموعه پرسنل سپاه فتح و سپاه شهرستان بهمئی مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور حماسی و عاشورایی مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار بهمئی به سبب حضور پرشور و نشاط در مراسم استقبال، شبی با شهدا، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام اعلام می‌کنیم و امیدوارم که ما بتوانیم خادمان خوبی برای این مردم با ایمان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۸/ط

منبع : فارس نیوز