معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور از استاندار و معاون توسعه منابع انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برگزاری اتاق فکر تقدیر و تشکر کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور از استاندار و معاون توسعه منابع انسانی استان به دلیل برگزاری اتاق فکر تقدیر و تشکر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور ضمن این تقدیر گفت: وزارت کشور به عنوان نماد و کارگزار اصلی سیاست داخلی، نقش مهم و اساسی در فرایند توسعه پایدار، موزون، همزمان  و متوازن اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی و تقویت بنیانهای نظام جمهوری اسلامی را به عهده دارد.

جواد ناصریان با متمایز دانستن نقش این وزارتخانه در ایجاد زمینه ای مناسب برای برنامه ریزی و مدیریت توسعه کشور با توجه به ماهیت فرابخشی ، گستردگی ، تنوع وظایف و کارکردهای آن ، افزود: اهداف و سیاست های وزارت کشور در استفاده از ظرفیتها و توان علمی تجربی فرهیختگان،نخبگان علمی و بازنشستگان در وزارت کشور و استانداریها نیز در همین راستاست.

وی با بیان اینکه تشکیل مستمر اتاقهای فکر موجب افزایش حجم اطلاعات و دانش، ایجاد ارتباط گسترده در زمینه های سیاسی ،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی برای انتقال و دسترسی به دانش می شود ، اظهار داشت: افزایش دانش به افزایش عوامل تأثیرگذار بر تصمیم سازی و تبیین استراتژی در سازمان منجر می شود .

اتاق فکر ایده ها را به پدیده ها تبدیل می کند

ناصریان همچنین اتاق فکر را مکانی برای تجمع آرا و تخصصهای روزآمد و مرتبط با فعالیتهای سازمانی و پرداخت،تولید و خلق ایده های نو و مناسب به منظور تصمیم سازی و ارایه راه حل محققانه برای حل مسائل دانست و گفت: به واسطه تشکیل اتاقهای فکر ایده ها به پدیده ها تبدیل می شود و در نهایت نمادی برای جمع اندیشی ، هم افزایی علمی و انتقال تجربیات است.

وی تشکیل اتاق فکر در استان کهگیلویه و بویراحمد و استمرار آن را با استفاده از ظرفیتهای علمی را اقدامی در راستای رشد و شکوفایی استان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و عاملی در تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید در استان دانست.

محمدیان-۴۲


منبع : سایت