فرمانده سپاه ناحیه دهدشت گفت: برنامه‌های متنوع راهبردی در دهه فجر توسط سپاه ناحیه دهدشت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پیش از ظهر امروز و به مناسبت دهه فجر، نشست خبری فرماندهی سپاه ناحیه با اصحاب رسانه برگزار شد.

سرهنگ سید خداداد پاکزادمقدم با تبریک سی و پنجمین طلوع انقلاب اسلامی ایران  اظهار داشت: امروز عظمت و بزرگی انقلاب ما مدیون فداکاری شهدایی است که از حق خود گذشتند تا نظام اسلامی ما پابرجا بماند.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با تشریح برنامه‌های راهبری سپاه در ترویج آرمان‌‌های انقلاب و امام تصریح کرد: در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و آگاهی‌بخشی درباره ضرورت شناسایی تهدیدها و توطئه‌های نظام استکبار علیه انقلاب، سپاه ناحیه دهدشت برنامه‌های مختلفی را در دهه پر فروغ فجر تدارک دیده است.

پاکزادمقدم حفظ و حراست از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی را از راهبردهای محتوایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب در دهدشت عنوان و تأکید کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری به جوانان و نوجوانان تبیین خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر حفظ شعائر اصیل انقلاب از جمله؛« استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»،« نه تسلیم، نه سازش، نبرد با آمریکا» و «دشمن در چه فکریه ایران پر از بسیجیه» ابراز داشت: دهه فجر فرصتی برای معرفی نقش انقلاب در تقویت روحیه ظلم‌ستیزی، استکبار ستیزی، دشمن‌شناسی و اقتدار نظام در مواجهه با تهدیدها و توطئه‌های داخلی و خارجی است.

پاکزادمقدم رئوس برنامه‌های دهه فجر متناسب با روزشمار این دهه را مورد تشریح قرار داد و گفت: استقبال نمادین ورود امام (ره) به میهن در روز ۱۲ بهمن با حضور عامه مردم، مسئولان ادارات و نهادها همراه با رژه موتوری و تزیین با پرچم از دروازه ورودی دهدشت- چرام به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی اجرای صبحگاه مشترک دانش‌آموزی همراه با نواختن زنگ انقلاب را از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه برشمرد و افزود: نشست‌های بصیرتی با موضوع نقش انقلاب در شکوفایی فرهنگ و هنر، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع حماسه فرهنگی، اعزام تیم پزشکی به مناطق دورافتاده شهرستان و ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مساقه دوو میدانی از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت نقش رسانه در استمرار انقلاب را مؤثر دانست و خواستار انعکاس شایسته برنامه‌های دهه فجر در شهرستان شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ل۳۰

منبع : فارس نیوز