رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مصوبات شورای سلامت این شهرستان تحقق یافته است.

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: هفتمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی برگزار و طی آن مصوباتی به تصویب این شورا رسید.

وی تاکید کرد: وضعیت اجرایی مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی در گچساران رضایت‌بخش است.

اسدپور با بیان این‌که تاکنون ۸۰ درصد از مصوبات این شورا محقق شده است، تصریح کرد: امیدواریم که مابقی مصوبات جلسه شورای سلامت و مواد غذایی گچساران تا پایان سال ۹۲ به تحقق برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان این‌که عدم امنیت همکاران بهداشت و محیط در حین بازرسی از دغدغه‌های شبکه بهداشت و درمان است، ابراز کرد: انتظار می‌رود این مسئله مهم در جلسه شورای تأمین شهرستان مطرح شده تا همکاران بهداشت و محیط با آرامش خاطر از طریق حمایت قضایی به کار خود ادامه دهند.

اسدپور با اشاره به اهمیت و جایگاه عشایر در عرصه‌های اقتصادی کشور عنوان کرد: در این نشست به لایروبی و کلرزنی مخازن آب عشایر، توسط امور عشایر گچساران تأکید شد.

وی طراحی شبکه عمومی و جمع‌آوری فاضلاب و رفع مشکل فاضلاب منازل آپارتمانی پانصد دستگاه توسط اداره آبفای شهری را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست شورای سلامت گچساران عنوان کرد و یادآور شد: در این خصوص بر همکاری شرکت نفت و شهرداری دوگنبدن نیز تأکید شد.

اسدپور همچنین از تصویب بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران از سالن‌های ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: بررسی مشکلات بهداشتی سالن‌‌های ورزشی گچساران توسط رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران نیز از مصوبات این نشست بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از تصویب تهیه دو دستگاه خودروی حمل گوشت برای حمل گوشت از کشتارگاه به شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد که دو دستگاه خودروی حمل گوشت برای حمل گوشت از کشتار‌گاه به در قصابی‌ها همچنین نصب و راه‌اندازی آشغال‌گیر کشتارگاه دام توسط شهرداری اقدام شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ق۳۰

منبع : فارس نیوز