یاسوج – فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی آخرین حربه دشمن برای ایجاد بحران اقتصادی در کشور را نیز به یاس تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یونس امیری شامگاه یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه وبویراحمد افزود: دشمن وقتی از اقدام به حمله نظامی و قوه قهری علیه ایران اسلامی ناامید شد به سایر حربه های اقتصادی و فرهنگی جهت رسیدن به اهداف شوم خود روی آورده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز از سال های گذشته تاکنون تذکرات و توصیه های فراوانی در این زمینه داشتند ولی این مهم از سوی مسوولان و متولیان امر در سال های اخیر مغفول ماند.

سردار امیری اظهار کرد: تکیه بر تولیدات داخلی واستفاده از ظرفیت های بالقوه به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری از مهمترین جلوه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: بستر تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ دارا بودن موقعیت خاص طبیعی ، شرایط آب و هوایی و زمین های مناسب کشاورزی و دامپروری بیش از مناطق دیگر در کشور فراهم است.

سردار امیری از اعلام آمادگی سپاه و بسیج در کنار سایر مسوولان و متولیان امور اجرایی و اقتصادی در این استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: اقدامات و کارهای مثبتی در دو سال اخیر در این زمینه انجام شده است.

سردارامیری از وجود و ثبت بیش از ۲۰۰شرکت تعاونی بسیجیان در حوزه های مختلف اقتصادی در استان خبر داد و افزود: بسیاری از این شرکت ها به دلیل نبود اعتبار و همکاری نکرن برخی دستگاه های اجرایی استان فعال نیستند.

۶۷۱/۷۵۳۰

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
newsroom@irna.net

منبع : خبرگزاری ایرانا