مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با میزبانی جشنواره فیلم فجر، سینما تالار هنر یاسوج به سیستم‌های پخش سینمای دیجیتال تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، امین کمالوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سینما تالار هنر به سیستم‌های پخش سینمای دیجیتال برای میزبانی جشنواره بین‌المللی فجر مجهز شد.

وی با اشاره به میزبانی این برای برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بهمن ماه سال جاری ابراز داشت: سینما تالار هنر شهر یاسوج به سیستم پخش فیلم‌های سینمایی با بالاترین کیفیت مجهز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه شرکت همایش گسترناب که وظیفه تجهیز این سینما را بر عهده دارد در این خصوص اقدام می‌کند، تصریح کرد: سیستم‌های خریداری شده سینمای دیجیتال در این سالن نصب و راه‌اندازی شده است.

کمالوندی در ادامه گفت: با تجهیز این سیستم دیجیتالی سینما تالار هنر یاسوج همپای دیگر سینماهای سطح یک در بخش پخش فیلم است.

وی از آموزش نیروهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پخش فیلم در این سینما خبر داد و افزود: این سینما توانایی پخش انواع فیلم‌ها با کیفیت‌های متفاوت را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مؤسسه سینما شهر سازمان سینمایی کشور، ابراز داشت: این موسسه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز سینما تالار هنر استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داد.

کمالوندی در پایان از دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از آقایان علیرضا رضاداد و ناصر باکیده مدیرکل امور استان‌های این جشنواره به دلیل توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۲۰

منبع : فارس نیوز