مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بیش از ۲۳۵۰ خانوار استان کهگیلویه و بویراحمد در چهار ماه اخیر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند.

فرهادی0سایت مردم استان (ک و ب): در نشست خبری کمیته امداد امام خمینی استان به مناسبت روز خبرنگار، به برنامه چهار ماه اخیر اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح های خودکفایی، ۵۲۷ مورد مشاغل خانگی و طرح های خود اشتغالی به مرحله اجرا در آمد که با هزینه ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی نظارت های صورت گرفته در چند ماه اخیر را بیش از ۶۰۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: در سر فصل فعالیت های عمرانی، ۱۴۰ فعالیت صورت گرفت که رقمی بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بر داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان به فعالیت های این نهاد در زمینه دانشجویی، دانش اموزی و فرهنگی اشاره کرد  و گفت: تا کنون دو میلیارد و ۵۲۷ میلوین ریال هزینه در این بخش صورت گرفت که صرف برپایی پایگاه های اوقات فراغت و دیگر فعالیت های فرهنگی، دانشجویی و دانش اموزی شده است.

وی را یکی از مهمترین فعالیت های کمیته امداد عنوان کرد و گفت:  در طول چهار ماه اخیر، بیش از ۲۳۵۰ خانوار تحت پوشش قرار گرفتند که حدود ۷۰۰۰ نفر را در بر می گیرد و هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلوین ریال در بر داشت.

با اشاره به مزایای این بیمه ادامه داد: بیمه اجتماعی به به عنوان بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مطرح است که دارای امتیازاتی از قبیل فراهم آمدن زمینه بازنشستگی این افراد است.