مدیر اجرایی سروش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان از پخش بیش از ۱۰۰ نوبت تبلیغ از صدا و سیمای استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اسلامی علی بصیری با اشاره به آغاز تبلیغات رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گفت: از امروز تبلیغات این نمایشگاه با پخش تیزر تبلیغاتی از رادیو و تلویزیون آغاز شده که تا پایان این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
مسئول تبلیغات رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با بیان اینکه در این تبلیغات صدا به صورت آگهی رادیویی و در سیما به صورت زیرنویس، نشان آگهی و تیزر تلویزیونی پخش خواهد شد افزود: حجم بیشتر این تبلیغات تا روز افتتاحیه نمایشگاه خواهد بود که تا پایان این نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
بصیری از پوشش رسانه ای حرفه ای اختتامیه نمایشگاه کتاب خبر داد و ابراز داشت: مراسم افتتاحیه توسط اکیپ تصویربرداری و تولید با تجهیزات کاملا حرفه ای ضبط و پخش خواهد شد.
وی از تهیه گزارشی شش دقیقه ای از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: این گزارش در روز پنجم دی ماه سال جاری قبل از خبر ۲۰ شبکه دنا پخش خواهد شد.
مسئول تبلیغات رسانه ای سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با بیان اینکه از هفت روز برگزاری این نمایشگاه تصویربرداری و از مسئولین و بازدیدکنندگان گزارش تهیه خواهد شد افزود: خلاصه ای از این برنامه ها در قالب یک گزارش شش دقیقه ای از شبکه دنا پخش خواهد شد.

منبع : سایت اسلامی