رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه گفت: بهره‌گیری و استفاده از تکنولوژی روز در آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری بوده و گام مؤثری در یادگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سروان دانا معماری ظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس و مهدهای کودک شهرستان لنده اظهار داشت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح جامعه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله  قوانینی هستند که در سراسر جهان تغییر ناپذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده گفت: آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سال‌های گذشته با تدابیری که مسئولان امر در سطح کشور اتخاذ کرده‌اند از مهدهای کودک و مدارس ابتدایی آغاز شده و هم‌اکنون به دستاوردهای مهمی دست یافته که نمونه بارز آن را می‌توان کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال‌های گذشته عنوان کرد.

معماری تصریح کرد: کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات از مهمترین اهداف راهنمایی و رانندگی بوده که باید به آن دست یافت.

وی با اشاره به نحوه برخورد افسران و نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی با مردم‌ گفت: نیروهای کادر و وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی برخوردی جز مردم‌داری همراه با قانون‌مداری نخواهند داشت و اگر برخوردی از سوی نیروها مشاهده گردد که در شأن مردم نباشد با برخورد جدی روبه‌رو خواهد شد.

معماری با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در جامعه گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی هم باید هم‌گام با پیشرفت تکنولوژی بهترین بهره را از آن برده و برای آموزش از تکنولوژی روز استفاده کند.

وی یادآور شد: نمایش کلیپ‌های آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از اثرگذار‌ترین روش‌ها برای یاد گیری قوانین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لنده خاطر نشان ساخت: فرهنگ‌سازی در امر ترافیک باید هر چه سریع‌تر انجام شود تا نظم و انضباط در سطح شهر برقرار شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ش۳۰

منبع : خبرگزاری فارس