استاندار کهگیلویه و بوراحمد از بهبود وضعیت اعتبارات عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: باید با تمام توان سعی کنیم تا پروژه های عمرانی استان سرعت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید موسی خادمی صبح امروز در اولین جلسه شورای فنی در سال ۹۳ با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فنی اظهار داشت: باید سعی کنیم که مباحثی که در این شورا مطرح می‌شود فنی باشند و مدیران با ارائه راهکار و نظرات فنی به افزایش بار فنی این شورا کمک کنند.

استاندار در ادامه با بیان اهمیت نظارت مستمر بر طرح‌های عمرانی افزود: در این بین باید با پیمانکاران و مدیرانی که با سهل‌انگاری پول بیت‌المال را به باد می‌دهند به صورت جدی برخورد کرد و در این مسیر به هیچ وجه نباید اغماض نمود.

دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران خاطی باید تاوان اشتباهاتشان را بدهند

خادمی با اشاره به اهمیت نظارت بر طرح‌های عمرانی بیان داشت: اگر دستگاه یا پیمانکاری در روند اجرای پروژه‌ای دچار اشتباه و کم‌کاری شد باید تاوان اشتباهش را بدهد چرا که گذشتن از اشتباه دستگاه‌ها خیانت به حقوق مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات ملی نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد تصریح کرد: با نگاه ویژه دولت و تلاش‌هایی که انجام گرفت حدود ۷۰ درصد اعتبارات ملی به تخصیص داده شده و از این لحاظ در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی باید کیفیت و سرعت اجرای طرح‌‌ها مد نظر باشد، عنوان کرد: امسال سال فعالی برای پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

وی به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد که دنبال اجرای صحیح و اصولی طرح‌های عمرانی باشند و سعی کنند در بازه زمانی مناسب طرح‌ها را به اتمام برسانند تا پروژه ها دچار هزینه‌های جانبی نشوند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/ط۲۰

منبع : فارس نیوز