مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد یاواره ۸۸ شهید شهرستان لنده برگزار می‌شود.

احمدعلی کریمی‌زاده در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به هفته بسیج و تقارن آن با ماه محرم گفت: محرم یادآور شهادت طلبی و از خودگذشتگی و ایثار است.

وی افزود: امام شهیدان فرمودند «شهدا شمع محفل بشریتند و خدا آنان را زنده و نظر بر اعمال و رفتار ما معرفی کرده است».

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: از این دو جمله می‌توان دریافت که شهدا پنجره‌ای رو به آسمان بوده و آنان که خواهان دیدار روی ملکوتیان هستند باید از پنجره دل خویش اهل آسمان را نظاره کنند.

کریمی‌زاده تصریح کرد: این پنجره از آن شهدا است پس چه خوب است شهدا را به طور صریح و واضح برای نسل جوان معرفی کنیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نبوده و باید این فرهنگ در جامعه ما برای همیشه نهادینه شود که هم اکنون هم شاهد نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه هستیم اما باید پر رنگ‌تر از گذشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: به مناسب هفته بسیج و برای گرامی‌داشت شهدای هشت سال دفاع مقدس یادواره ۸۸ شهید و آلاله سبک بال شهرستان لنده در چهارمین روز از هفته بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم که در روز یکشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن دانشگاه پیام نور با حضور سردار امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/خ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس