رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: همایش استانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رؤسای ادارات بهزیستی استان و فرمانداران شهرستان‌های استان در لنده برگزار می‌شود.

نورعلی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به اهمیت و جایگاه پیشگیری گفت: شرایط در حوزه آسیب‌های اجتماعی به گونه‌ای است که باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از آسیب‌ها استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به مأموریت‌های سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، می‌طلبد برنامه‌ریزی مدونی در این خصوص طراحی و به‌کارگیری شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های خوبی در سطح سازمان و با همکاری ادارات و نهادها راه‌اندازی شده است.

کاظمی تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه دو ظرفیت و استعدادی هستند که باید از آن‌ها به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود: آموزش علمی و کاربردی راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از دوران دانش‌آموزی در میان نسل جوان نهادینه شود و جوانان را با خطرات ناشی از آسیب‌های اجتماعی مطلع کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: برای هم‌اندیشی در خصوص راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان تاکنون جلسات و برنامه‌های خوبی انجام شده و در آینده نیز اثرات خوب آن در جامعه قابل مشاهده است.

کاظمی در ادامه یادآور شد: با صلاحدید مدیر کل سازمان بهزیستی و با هماهنگی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد همایش استانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان لنده برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: این همایش با حضور مدیر کل سازمان بهزیستی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانداران، رؤسا و معاونان فرهنگی ادارات بهزیستی استان ظرف هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ج۲۰

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس