مسابقه ویژه حافظان قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت مذهبی با حضور حافظان برجسته شهرستانی در اداره تبلیغات اسلامی چرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز مسابقه ویژه حافظان قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئت مذهبی و با حضور حافظان برجسته شهرستانی در اداره تبلیغات اسلامی چرام برگزار شد.

در حاشیه این مسابقه، شکرالله زراعتکار، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده کمیته قرآنی ستاد دهه  فجر، این مسابقه با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان چرام برگزار شده است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی چرام با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: این مسابقه به صورت شفاهی برگزار شده و در پایان به ۵۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم، گفت: برگزاری مسابقات قرآن‌کریم، زمینه ایجاد شور قرآنی و ترغیب افراد برای فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن و عمل به آن، که مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی است را فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با توجه به آموزه‌های دینی قرآن و معارف بلند آن به‌ وجود آمده است، به فعالیت‌های کمیته قرآنی دهه فجر چرام اشاره داشت و خاطرنشان کرد: برگزاری محافل نورانی انس با قرآنی، مسابقات فرهنگی و قرآنی، اهدا جایزه به تمام حافظان قرآنی از جز یک تا جزء ۳۰ قرآن کریم از جمله برنامه‌های این کمیته است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ذ۲۰

منبع : فارس نیوز