مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر جشن ملی انقلاب در ۲۸ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه پر فروغ فجر اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه همچون سنوات گذشته در سطح بقاع متبرکه و شاخص امامزادگان مراسمات ویژه دهه فجر را با محوریت مردمی برگزار می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در ادامه با تاکید بر این‌که این سازمان همچون دیگر ادارات و نهادها در مناسبت‌ها ملی و مذهبی همکاری و حضور پررنگی دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر در سطح استان صورت گرفته تا بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی به نمایش گذاشته شود.

وی اذعان کرد: با توجه به توطئه‌ها و هجمه‌های شدید دشمنان و استکبار که بر علیه ایران به راه انداخته‌اند امسال همچون دیگر سنوات گذشته ملت ایران اسلامی و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در ایام‌الله دهه فجر حضور حداکثری خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند و غرور آفرین انقلاب اسلامی بیداری همگانی و عمومی در بین کشورهای مختلف به وجود آمد که هر روز شاهد نهضت‌های نو ظهور مردمی بر علیه حکام ستمگر و سردمداران کفر و شرک جهانی بوده و هستیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم‌الله دهه فجر را برگزاری جشن ملی در ۲۸ امامزاده شاخص، غبارروبی گلزار شهدای جوار بقاع متبرکه و غبارروبی امامزاده‌ها عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که جلسه هم‌اندیشی دهه فجر امسال به ریاست استاندار و دبیری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: کمیته‌های دهه فجر مشخص و تشکیل جلسه دادند تا برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با برنامه‌ریزی دقیق، منظم و منسجم برگزار سود.

وی با بیان این‌که مردم اعتقاد و باور قلبی به نظام دارند و همواره در صف اول قرار دارد، گفت: حضور پرشور مردم غیور استان در برنامه‌های ملی و مذهبی همواره پرشور و نشاط بوده که انتظار می‌رود امسال با اقتداری بهتر و بیشتر در مراسمات دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

این مسئول دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان خاطرات، آرمان‌ها و ارزش‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها دانست و گفت: محتوای برنامه‌‌های ایام‌الله دهه فجر و تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه بسیار مهم بوده، از این‌رو مسئولان کمیته‌‌های ستاد دهه فجر باید نسبت به بالا بردن کیفیت و محتوای برنامه‌‌ها توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا با الهام از فرهنگ غنی ایران اسلامی به مرور رخدادهای دوران انقلاب و تعمیق الگوهای امام خمینی(ره) و اشاعه منویات مقام معظم رهبری پرداخته و با برنامه‌‌ریزی قوی و منسجم جهت حضور فعال و میلیونی مردم کوشش کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ط۴۰

منبع : فارس نیوز