کارشناس مسئول آموزش شبکه بهداشت و درمان گچساران از برگزاری آزمون‌های آموزشی دوره‌ای برای پرسنل و کارشناسان این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هما جلیل‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: برگزاری آزمون های آموزشی در راستای ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات پرسنل در دستور کار مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران قرار دارد.

کارشناس مسئول آموزش مرکز بهداشت گچساران از برگزاری سه آزمون آموزشی در این مرکز طی چند ماه اخیر خبر داد و یادآور شد: این آزمون‌های آموزشی به صورت مستمر و دوره‌ای در مرکز بهداشت گچساران برگزار می‌شود.

جلیل‌زاده افزود: این آزمون‌ها به منظور ارتقای سطح علمی و به روز بودن اطلاعات و دانستی‌های علمی کارشناسان این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد سه آزمون آموزشی در مرکز بهداشت گچساران برگزار شده است، تصریح کرد: در این آزمون‌ها نقاط ضعف و قوت پرسنل شناسایی و این ضعف‌ها برای برطرف شدن نقایص به آن‌ها اعلام می‌شود.

جلیل‌زاده هم چنین از برگزاری آزمون‌های مشابه برای بهورزان زیر پوشش مرکز بهداشت گچساران خبر داد و ابراز داشت: این آزمون با طرح ۱۲۰ سئوال برگزار شده است.

کارشناس مسئول آموزش مرکز بهداشت گچساران خاطرنشان کرد: آزمون بهورزان با هدف برنامه‌ریزی آموزشی و ارتقای سطح علمی بهورزان این شهرستان برگزار شد.

جلیل‌زاده با اشاره به نقش مؤثر برگزاری مستمر آزمون‌های علمی و تخصصی در مرکز بهداشت گچساران افزود: برای به روز شدن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل برگزاری این آزمون‌ها و همچنین برگزاری کنفرانس‌ها و کلاس‌های آموزشی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/۸۲۰۰۱/ط۲۰

منبع : خبرگزاری فارس