مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تأمین اعتبارات مالی مناسب برنامه‌های صدای مدرسه و سیمای مدرسه مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست مشترکی که با حضور مسئولان صدا و سیما،  معاونان، کارشناسان، هنرمندان و خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش دو وظیفه بزرگ و ارزشمند آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند که تعامل این دو، برنامه فرهنگ‌سازی مثبت در جامعه را رقم خواهد زد. مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های مشترک با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش بخش مهمی از اهداف فرهنگی، تربیتی و آموزشی جامعه را محقق می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت نقدسازی در رسانه‌ها تصریح کرد: نقدهای سازنده که با هدف تصحیح امور انجام می‌شود مورد حمایت همه صاحب‌نظران و مسئولان در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: صدا و سیمای استان در بخش‌های مختلف تولیدی، خبری و رادیویی تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه گسترده و پرمخاطب آموزش و پرورش دارد.

وی گفت: رسانه بستر ارزشمندی برای اطلاع‌رسانی و همچنین آگاهی از مشکلات مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام است.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبارات مالی مناسب برنامه‌های صدای مدرسه و سیمای مدرسه مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با در اختیار داشتن جامعه گسترده‌ای از دانش‌آموزان، معلمان، خانواده‌ها و همچنین ظرفیت‌های ویژه‌ای برای تهیه برنامه‌های تلویزیون، رادیویی و خبری دارد.

یوسف افشارنیا گفت: وظیفه رسانه امیدآفرینی، شاداب‌سازی، طرح مطالبات به حق مردم و پاسخ مسئولانه به مردم است که مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

افشارنیا تصریح کرد: صدا و سیما آمادگی دارد که از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و مدارس گزارش‌های مستند تهیه کند.

وی عنوان کرد: در بحث مواجه با انتقاد و مشکلات، نباید یک طرفه قضاوت کنیم و باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: اجرای مفاد سند تحول بنیادین از اقدامات ارزشمند عرصه آموزش و پرورش است که صدا و سیما خود را موظف به تبیین ابعاد آن می‌داند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ط۳۰

منبع : خبرگزاری فارس