مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی کارشناسان این سازمان و اهالی رسانه از معان سنگ تزئینی منطقه کت‌سیاه شهرستان دنا بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارشناسان این سازمان و اهالی رسانه از معان سنگ تزئینی منطقه کت سیاه شهرستان دنا بازدید کردند.

داریوش دیودیده در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بالایی در زمینه معدن برخوردار است و می‌طلبد که این ظرفیت‌ها با حضور سرمایه‌گذاران شکوفا شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این استان دارای ذخایر غنی سلستین، بوکسیت، فسفات و سنگ آهک است.

وی با اشاره به اینکه سنگ معدن‌های استخراجی از استان کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای مختلفی از جمله چین، عراق و افریقای جنوبی و آلمان صادر می‌شوند، ابراز داشت: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی باعث ترقی استان در زمینه بهره‌برداری از معادن خواهد شد.

دیودیده در ادامه با بیان اینکه صنعت و معدن تمام قد از حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در معادن کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند، تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران این بخش در اولویت کاری صنعت و معدن است.

وی افزود: در زمینه فعال‌سازی معادن استان جای کار زیاد است و باید با تلاش دو چندان و برداشتن موانعی که جلوی پای سرمایه‌گذاران این بخش وجود دارد سرعت بیشتری به استخراج و فعال‌سازی معادن استان دهیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۸/ذ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس