امام جمعه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان گفت: اگر ایجاد این منطقه منفعتی برای مردم گچساران نداشته باشد آن را نمی‌خواهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری  و دوری از نافرمانی‌های خداوند با اشاره به شخصیت و ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: با ظهور امام زمان(عج) ریشه بی‌عدالتی و ظلم در زمین کنده می‌شود و زمین از لوث ناپاکی‌ها، قتل و کشتارها رها می‌شود.

حجازی با بیان این‌که بالاخره مشکلات و موانع در هر کشور و منطقه‌ای وجود دارد، تصریح کرد: در برطرف کردن مشکلات نباید تنها دولت و مسئولان مورد نظر باشند بلکه همه جامعه باید با همکاری و تعامل با مسئولان و دولت در راستای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه گچساران ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اصناف به کارکنان و مسئولان این سازمان و نهاد در کشور، از مسئولان و کارکنان این اداره و نهاد در گچساران تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گروه تکفیری داعش در خاورمیانه به ویژه عراق متذکر شد: این گرده تروریستی با نام اسلام قصد ضربه‌زدن به اسلام و مسلمانان را دارند که در این راستا اقدامات بی شرمانه‌ای در قبال مسلمانان کشورهای سوریه و عراق انجام داده‌اند.

حجازی بیان کرد: این گروه‌ها به سرکردگی آمریکا دست به اقدامات ضد بشری علیه دولت‌ها و مسلمانان می‌‌زنند، غافل از این‌که هدف از علم کردن آنها تخریب اسلام و نابودی خود آنها است.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته این شهرستان با اشاره به بازدید بازرسان برای مکان‌یابی منطقه ویژه اقتصادی در گچساران گفت: من از تمامی کسانی که دست‌اندرکار تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در گچساران هستند، تشکر می‌کنم اما مسئولان دو نکته را در نظر داشته باشند.

حجاری ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی به گونه‌ای نباشد که محل آن در گچساران باشد و کارکنان آن غیر گچسارانی باشند.

وی عنوان کرد: اگر این‌گونه شود برای شهرستانی که درصد بیکاری بالایی دارد، ظلم و بی‌عدالتی است.

حجازی با بیان این‌که همیشه از مردم گچساران در همه شرایط دفاع می‌کنم، گفت: این‌که مطرح می‌کنند که در گچساران نیروی تخصصی وجود ندارد  و مجبوریم از دیگر شهرها نیرو بیاوریم قابل قبول نیست، در گچساران نیروی تخصصی وجود دارد اما بسیاری از انها به دلیل عدم استفاده و به‌کارگیری از این شهرستان رفته‌اند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴/ج۳۰

منبع : فارس نیوز