مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه های متنوع هنری در هفتمین هفته فیلم و عکس استان در یاسوج خبر داد.

با اشاره به فرا رسیدن هفته فیلم و عکس در استان ابراز داشت: برنامه های هنری هفته فیلم و عکس استان از چهارم تا ششم تیرماه سال با حضور هنرمندان این رشته جاری در محل اداره استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در این ایام افزود: نمایشگاه عکس و کار گروهی با حضور ۲۰ نفر از عکاسان استان در محل نگارخانه اسلامی استان برگزار می شود که کارگاه تخصصی عکاسی نیز در محل نگارخانه استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی سینمایی مستند گفت: این کارگاه با حضور آقای سید غلام رضا نعمت پور کارگردان فیلم فیلم «برای گونگادین بهشت نیست” در محل سینما تک اداره ارشاد استان برگزار می شود.

کمالوندی تجلیل از هنرمندان انجمن سینمای جوان استان و مدرسین جوانان استان را از دیگر برنامه های هفته فیلم و عکس در استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره همزمان با افتتاحیه نمایشگاه عکس راس ساعت ۱۰ صب چهارشنبه چهارم تیرماه سال جاری در محل نگارخانه باران استان برگزار می شود افزود: اختتامیه این جشنواره ساعت  ۱۷ روز جمعه ششم تیرماه سال جاری با حضور هنرمندان رشته های فیلم و عکس در محل سینماتک اداره ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.