معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه دارد به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که به این استان هویت بخشید.

معاون نیروی زمینی سپاه:

انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد هویت بخشید

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه دارد به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که به این استان هویت بخشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، جواد عظیمی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بود.

وی ادامه داد: همگی به یاد داریم که تا پیش از استقرار نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گونه خدماتی به استان‌های محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد ارائه نمی‌شد و آن‌چه که امروزه می‌بینیم همه به برکت وجود انقلاب است.

معاون مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب متعلق به محرومان و مستضعفان است و اگر امروزه مردم در استان‌هایی همچون کهگیلویه و بویراحمد در ولایتمداری و حضور در خطوط مقدم در کشور نمونه‌اند و در هر عرصه و صحنه‌ای حضور دارند همه به واسطه قدرشناسی مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

عظیمی‌فر، حضور حماسی و بصیرت‌مندانه مردم این استان به خصوص جوانان در هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی در کارنامه مردم این دیار دانست و گفت: دولت باید نسبت به رفع محرومیت در این استان و ادای دین به این مردم بیش از پیش همت به خرج دهد.

مسئول انسداد مرزهای کشور با بیان اینکه تاکنون مشکلی از ناحیه مردم این استان برای نظام جمهوری اسلامی پیش نیامده و کمترین هزینه را برای انقلاب و نظام داشته‌اند، خاطرنشان کرد: نخبگان استان در مناصب مختلف بدون هیچ‌گونه منتی در حال خدمت به کشور هستند که لازم است از این نیروی انسانی توسعه یافته و متعهد در سمت‌های بالای کشوری استفاده بیشتری شود. 

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس، محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد را تاریخی دانست و گفت: اگر چه بیشتر کمبودها و عقب‌ماندگی نسبت به سایر استان‌ها مربوط به کارهای انجام نشده در رژیم گذشته است اما لازم است که مسئولان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالای استان به توسعه و عبور از محرومیت کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.

عظیمی‌فر، محرومیت در مناطقی از استان را قابل تأمل دانست و افزود: با همه خدماتی که نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده اما هنوز شاهد وجود محرومیت‌ محسوس در مناطق مختلف استان هستیم.

این فرمانده دفاع مقدس با درخواست از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور همه جانبه در برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم این استان یک بار دیگر بصیرت انقلابی و بینش بالای سیاسی و دشمن‌شناسی خود را در دهه فجر امسال به منصه ظهور خواهند رساند.

انتهای پیام

منبع : پایگاه اطلاع رسانی سپاح فتح استان کهگیلویه و بویراحمد