رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه بازار شهرستان بهار را با آرامش سپری کرد، گفت: بیش از ۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی کهگیلویه، چرام و لنده صورت گرفت.

عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به تثبیت قیمت‌های اقلام کالا اظهار کرد: در سه ماه گذشته آرامش خوبی در سطح بازار شهرستان حاکم بود و افزایش خودسرانه قیمت در کالا وجود نداشته است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان در راستای تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی بازار را کنترل می‌کنند.

اخوان انجام ۹ هزار بازرسی از صنوف مختلف کهگیلویه، چرام و لنده را از عملکرد واحد بازرسی اتاق اصناف کهگیلویه برشمرد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۳۵ مورد تخلف صنفی کشف شده است.

به گفته اخوان گزارش تخلف ۵۶ واحد صنفی مختلف برای رسیدگی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه ارسال و ۲۸ واحد متخلف نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ اخطاریه صنفی و غیر صنفی در سه ماه بهار ۹۳ صادر شد، تعداد کل بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده را ۹ هزار و ۱۰۷ مورد عنوان کرد.

اخوان ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بالغ بر ۷۴۹ میلیون ریال برآورد کرد.

وی همکاری مردم در کنترل بازار را مؤثر خواند و تصریح کرد: بیش از سه هزار شکایت مردمی مبنی بر تخلف واحدهای صنفی در شهرستان‌های سه‌گانه دریافت و رسیدگی شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ر۲۰

منبع : فارس نیوز