یاسوج – ایرنا – امام جمعه موقت یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز اقتدار نظام، انقلاب و ملت ایران است و باید امسال نیز به طرز باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: ارزش والای دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن بر هیچ فردی پوشیده نیست و انقلاب اسلامی نیز به لطف الهی، با رهبری های امام خمینی (ره) و تلاش ها و مجاهدت های مثال زدنی ملت ایران به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: هدف امام خمینی (ره) از قیام علیه رژیم پهلوی رسیدن به جاه و مقام نبود بلکه برای اعتلا و عظمت دین مبین اسلام و حفظ حیثیت و کرامت ملت ایران قیام کرد.

موسوی اعظم اظهار کرد: از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان لحظه ای از توطئه و تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب دست برنداشته اند که از مهمترین آنها تروریست دانستن ملت ایران است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که آمریکا و متحدانش حامی واقعی تروریست ها و منافقان بوده و تاکنون هرگونه جنایتی را در منطقه خاورمیانه مرتکب شده اند.

موسوی اعظم ابراز داشت: مردم هیچ یک از کشورهای دنیا ادعای دروغین و بی پایه و اساس آمریکا مبنی بر تروریست بودن ملت ایران را باور ندارند.

وی افزود: بیداری اسلامی کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و مبارزه آنان علیه ستمگران و دیکتاتورها برگرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده و فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب به تمام دنیا در حال تحقق است.

موسوی اعظم گفت: ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون برای تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام مشکلات و دسیسه های دشمنان را تحمل کرده اند و به لطف الهی در آینده نیز اینگونه خواهد بود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای گروه ۱+۵، بیان کرد: دولت، مجلس شورای اسلامی، مسوولان اجرایی و ملت ایران هرگز زیر بار خواسته های نابجای غربی ها در زمینه دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای نخواهند رفت.

۷۵۳۵/۶۷۱

پ

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا