مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهداء دفاع مقدس گفت : بی شک و بدون تعارف کارهای بزرگ را کسانی کردند که جان خود را در راه آرمانهای انقلاب و نظام و کشور دادند تا ایران امروز سربلندتر از همیشه مسیر پیشرفت و تعالی را دنبال کند.

شرکت ایران و بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه  تاکید کرد : افتخار می کنم فرزندی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد (منصور آباد شهرستان باشت ) هستم و از هر کمکی برای توسعه استانم کوتاهی نخواهم کرد .

مهندس “ ” که در دیدار تعدادی از هم استانی های خود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : حضور و تبریک هم استانی هایم به من دلگرمی مضاعفی برای خدمت در این مسئولیت مهم داده است و این محبت را هرگز فراموش نخواهم کرد .

وی با اشاره به حضور تعدادی از فرزندان در مسئولیت های ملی بخصوص در بخش های اقتصادی ادامه داد : بی شک این حضور فرزندان استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد نتیجه لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که چنین فرصت هایی را در اختیار مردم استان ما قرار داده و همه ما باید متشکر  نظام مقدس جمهوری اسلامی در اعتماد به فرزندان استان باشیم .

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهداء دفاع مقدس گفت : بی شک و بدون تعارف کارهای بزرگ را کسانی کردند که جان خود را در راه آرمانهای انقلاب و نظام و کشور دادند تا ایران امروز سربلندتر از همیشه مسیر پیشرفت و تعالی را دنبال کند.

دلاویز با اشاره به برگزاری جلسات کمیته توسعه اقتصادی استان با حضور مدیران ملی هم استانی ؛ استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی افزود : حرکت هایی برای توسعه اقتصادی استان آغاز شده که قطعا منشاء خیر و برکتی خواهد شد و آثار آن در استان مشاهده می شود .

این مدیر ملی هم استانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار آسیب شناسی علل عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد شد و ادامه داد : به نظر من مهمترین علت آن مسائل فرهنگی است و یکی از نمودهای آن هم موضوع گزارش نویسی علیه فرزندان استان است که متاسفانه در موارد بسیاری دیده می شود .

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با انتقاد از مشکل فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : لازم است سئوال شود که از گزارش نویسی جز تخریب فرزندان استان چه سودی نصیب گزارش نویسان می شود ؟

وی با تاکید بر تقویت نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در سطوح مختلف گفت : به عنوان مثال و با توجه به جایگاه ویژه دکتر تاج گردون در مجلس شورای اسلامی همه باید از وی حمایت کنیم چرا که وی یک سرمایه ملی است و افتخار این سرمایه ملی برای ما همشهریان و هم استانی های وی است .

دلاویز با طرح این پرسش که چرا کهگیلویه و بویراحمد وزیری در کابینه ندارد ؟ افزود: چرا همه حمایت نکردند تا دکتر تاج گردون به عنوان وزیر انتخاب و معرفی شود ؟

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه محروم بودن کهگیلویه و بویراحمد افتخار نیست خاطرنشان کرد : باید علل این محروم بودن در حوزه های مختلف را ریشه یابی و برای حل آنها اقدام کرد .

وی یکی از مهمترین علل محروم بودن استان را حضور مدیران ضعیف استانی دانست و افزود : وقتی با تلاشهایی بودجه ای برای فلان بخش استان در نظر گرفته می شود و لی مدیر استانی خود را متعهد به پیگیری و حصول آن نمی داند یا این کار در توان او نیست واقعا چه باید کرد ؟

دلاویز با نقدیر از برگزاری چنین جمع های کهگیلویه و بویراحمدی در تهران ابراز امیدواری کرد این نشست های هم استانی ها بطور منظم برگزار شود .

 

منبع :