آمار فروش نمایش های در حال اجرای تالارهای تحت پوشش مرکز هنرهای نمایشی از تاریخ شروع اجراها تا ۱۵ آذرماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، پنج اثر نمایشی تا ۱۵ آذرماه در تالارهای اصلی، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه تریای تالار اصلی به اجرا درآمده اند که آمار فروش آن ها به شرح زیر است:
نمایش “دایی وانیا” به کارگردانی اکبر زنجان پور در تالار اصلی، با ظرفیت ۵۷۹ نفر و با ۴ اجرا تا به امروز، با ۳۹۱ بلیت تمام بها و ۸۷۰ بلیت تخفیف دار و ۳۰۰ بلیت مهمان مبلغ ۱۶۳٫۰۵۰٫۰۰۰ (ریال) فروش داشت.
نمایش “پروانگی” به کارگردانی عامر مسافرآستانه در تالار قشقایی، با ظرفیت ۱۱۵ نفر و با ۱۸ اجرا تا به امروز، با ۲۰۴ بلیت نیم بها، ۱۱۲۵ بلیت تمام بها، ۷۳ بلیت تخفیف دار و ۴۵۵ بلیت مهمان مبلغ ۱۲۸٫۵۴۰٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.
نمایش “عروسک های سکوت” به کارگردانی سمانه زندی نژاد در تالار سایه، با ظرفیت ۱۰۳ نفر و با ۱۸ اجرا تا به امروز، با ۱۲۷ بلیت نیم بها، ۶۳۶ بلیت تمام بها، ۱۳۴ بلیت تخفیف دار و ۵۲۴ بلیت مهمان مبلغ ۸۰٫۶۷۰٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.
نمایش “بانوی گمشده” به کارگردانی فرهاد شریفی در کارگاه نمایش، با ظرفیت ۴۸ نفر و با ۱۱ اجرا تا به امروز، با ۳۳ بلیت نیم بها، ۱۵۶ بلیت تمام بها و ۱۹۲ بلیت مهمان مبلغ  13.800.000 (ریال) فروش داشت.
نمایش “دوست کافکا” به کارگردانی حسن جودکی در کافه تریای تالار اصلی، با ۲ اجرا تا به امروز، با ۱۹۰ بلیت تمام بها و ۲۸ بلیت مهمان مبلغ ۱۳٫۳۰۰٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.
منبع : سایت اسلامی کهگیلویه و بویراحمد