جانشین سپاه ناحیه لنده از حضور ۴۵۰ نفر دانش آموزان این ناحیه برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از لنده، خداکرم مرادی در نشست برنامه ریزی، هماهنگی و پشتیبانی از اردوهای راهیان نور که در محل سالن جلسات این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر ناحیه لنده از ۱۸ مهر ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد:  برابر اعلام سهمیه ابلاغی از سوی مرکز اردویی و گردشگری سپاه فتح استان تعداد ۴۵۰نفر دانش آموز پسر در پایه تحصیلی دوم دبیرستان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان بازدید خواهند کرد.

جانشین سپاه ناحیه لنده همچنین عنوان کرد: اردوی راهیان نور از همه مناطق عملیاتی و یادمانی استان خوزستان همچون فتح‌المبین، شلمچه، اروند، فکه، طلائیه و دیگر مناطق یادمانی بازدید می‌کنند.

وی تاکید کرد: اردوی راهیان نور فرصتی است برای یادآوری فداکاری ها ، رشادت ها و بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مرادی در ادامه عنوان کرد: تمهیدات لازم برای زائران محترم در حوزه های گوناگون شامل : بهداشت درمان ، مباحث امنیتی ، راه وترابری ، کلاس های توجیهی برای راننده گان اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

جانشین سپاه ناحیه لنده عنوان کرد: از تعداد سهمیه ابلاغی ۲۵۰نفر دانش آموز از ناحیه لنده و مابقی از شهرهای قلعه رئیسی ، دیشموک و جاوده می باشند که در قالب اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس تنها یک اردو نیست بلکه یک حرکت ادامه دار نهضت حماسه ومقاومت در شرایط سخت است که دانش آموزان با شناخت بهتر مسائل به آمادگی بیشتری برای دفاع از سرزمین خویش خواهند رسید.

جانشین سپاه ناحیه لنده در پایان اذعان داشت : از همکاری و تعامل سازنده اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده پیرامون مسائل مختلف قابل تقدیر است که در خصوص اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس نیز به همکاری خوبی با این ناحیه خواهند داشت.

 

انتهای پیام /

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب